У ніч із 23 на 24 грудня завершилася обробка даних валідацій проїзду, які були здійснені у весь період збоїв мережі «Київстар» (а саме із 12 до 18 грудня). А це означає, що відбулися списання коштів за всі поїздки, які ви реєстрували у вказані дні. Про це повідомили на сторінці Електронного квитка ЛеоКарт у Facebook
“Якщо у вас списало кошти за проїзд, а ви навіть не виходили вчора з дому – це списання коштів за ті поїздки, які ви здійснювали раніше. Адже у період збоїв мережі валідатори працювали у режимі офлайн і лише фіксували реєстрації проїзду, кошти за проїзд не списувалися», – йдеться у дописі.
Також зазначили, що самовільного списання коштів немає.
«Кошти з ЛеоКарт знімає лише у випадку, якщо пасажир здійснював валідацію проїзду та на валідаторі з’явилася зелена галочка. Тож афера на мільйон чи виставлений рахунок за здійснені поїздки? Однозначно – друге», – йдеться у дописі.
Електронний квиток в майбутньому матиме особистий кабінет.
Читайте також: у Львові на одній з точок продажу «Леокарт» продали картки, які не валідуються: алгоритм дій
«Для вас анонс – вже наступного тижня презентуємо особистий кабінет ЛеоКарт і можливість відстежувати поїздки і списання коштів самостійно!»
Залиште відповідь