На Львівщині формують реєстр місць тимчасового проживання для ВПО: чому важливо зареєструватися

Відбулося чергове розширене засідання Координаційного центру при Львівській ОВА

Місця, які включать в реєстр, зможуть отримувати кошти-компенсацію за комунальні послуги та підтримку від міжнародних партнерів.

Відбулося чергове розширене засідання Координаційного центру при Львівській ОВА. Серед учасників заходу – голови Консультативних центрів при РВА та міжнародні партнери, представники Управління ООН з координації гуманітарних справ (ОСНА) та кластера координації місць проживання ВПО (СССМ).

Першим питанням порядку денного було формування рекомендованого реєстру місць тимчасового проживання (МТП) у Львівській області спільно з Міністерством з питань реінтеграції деокупованих територій на виконання постанови Кабміну № 930.

Як зазначили під час засідання, зі 130 місць тимчасового проживання, які є на Львівщині, наразі подалися у реєстр 63. До 31 жовтня цей список ще оновлять.

Відтак, МТП, які включать в реєстр, зможуть отримувати кошти-компенсацію за комунальні послуги та підтримку від міжнародних партнерів. Як наголосили присутні, такі місця повинні відповідати зазначеним у постанові стандартам.

Друге питання – працевлаштування ВПО.

Як зазначив керівник Львівського обласного центру зайнятості Василь Барилюк, зараз в області є достатньо вакансій, пропозицій навчання та працевлаштування.

Так, за останній час на Львівщині з компенсацією роботодавцю 2-х мінімальних зарплат працевлаштували 952 переміщені особи, отримали гранти на започаткування чи розвиток бізнесу – 38 осіб, отримали ваучери на навчання – 85 осіб, пройшли профнавчання – 78 осіб з числа ВПО

Також організація People in Need презентувала програму-пропозицію з підтримки ініціатив власної справи, якою можуть скористатися ВПО.

Карту психосоціальних центрів допомоги для дітей, підлітків, родин військовослужбовців, ветеранів, ВПО та центри дозвілля для людей старшого віку на Львівщині можна знайти за посиланням

Прес-служба Лівівської обласної військової адміністрації