Управління з питань цифрового розвитку Львівської ОВА спростували 4 найпопулярніші стереотипи про роботу ЦНАПів на Львівщині

Управління З Питань Цифрового Розвитку Львівської ОВА Спростували 4 Найпопулярніші Стереотипи Про Роботу Цнапів На Львівщині

Центри надання адміністративних послуг часто зустрічаються з критикою з боку громадян. Їх звинувачують у бюрократії, неефективності, чергах та хамському ставленні до відвідувачів. Але чи дійсно все так погано?

Звичайно, в роботі ЦНАПів є певні недоліки. Не всі працівники однаково компетентні та ввічливі, не всі процедури налагоджені ідеально, а черги дійсно іноді трапляються. Проте, важливо пам’ятати, що ЦНАПи – це порівняно нові структури, які розвиваються та точно продовжуватимуть це робити і  в майбутньому.

За останні кілька років робота ЦНАПів значно покращилася:

  • поява електронних черг,
  • онлайн-запис на прийом, 
  • можливість подати заявку на отримання послуги онлайн
  • запис на онлайн-консультації 

Звичайно, є ще багато чого, що можна зробити для покращення роботи ЦНАПів. Та не варто заперечувати, що за останні роки вони значно просунулися вперед.

Ось деякі з найпоширеніших стереотипів про роботу ЦНАПів та їх спростування:

1 – стереотип : У ЦНАПах завжди великі черги.

Спростування: Це дійсно так було кілька років тому, коли ЦНАПи тільки почали свою роботу. Однак зараз завдяки онлайн-запису та електронним чергам ситуація покращилася. 

Значно розвантажили роботу ЦНАПів  українські  сервіси – Портал Дія та застосунок Дія, які дозволяють громадянам  чималу частину адміністративних послуг отримувати  онлайн, не виходячи з дому.

Звичайно, у певні години пік черги все ж можуть виникати, проте вони вже не такі великі, як раніше.

2 – стереотип : Працівники ЦНАПів некомпетентні та хамлять.

Спростування: Це не завжди так. Звичайно, як і в будь-якій іншій установі, трапляються винятки. Проте, більшість працівників ЦНАПів намагаються якнайкраще виконати свою роботу та допомогти людям отримати необхідні їм послуги. 

Згідно з результатами оцінки рівня задоволеності у ЦНАП по всій Україні рівень задоволеності відвідувачів сервісом в Центрі (CSI) становить 94,5%, а рівень позитивного ставлення та готовність рекомендувати ЦНАП – 83,1%. 

Загалом 82% з 29 738  відвідувачів, що взяли участь в опитуванні, оцінюють сервіс у ЦНАП як “чудовий”!

Львівщина Цифрова

Прес-служба Лівівської обласної військової адміністрації