Увага! У Львові на одній з точок продажу «Леокарт» продали картки, які не валідуються: алгоритм дій

У Львові з’ясувалося, що не вдається завалідувати ЛеоКарт, які придбали через кіоск «Інтерпрес» на вул. Гайдамацькій у період масштабних збоїв мережі «Київстар», а саме з 08:00 12 грудня до 15:00 13 грудня. Про це повідомляється на сторінці у ФБ Електронний квиток ЛеоКарт.

Якщо ви у зазначений період придбали свою ЛеоКарт, поповнили та не вдається завалідувати проїзд – придбана транспортна картка може бути неактивованою. 

Тоді:

1) Зверніться за номером телефону гарячої лінії: 0 800 303 007, вкажіть номер транспортної картки, щоб переконатися – чи ваша картка активована.

2) У випадку, якщо ЛеоКарт неактивована – вас запишуть на прийом для активації картки до профільних фахівців. Прийом здійснюється в офісі на Коновальця, 109 виключно за попереднім записом. Графік роботи: пн-чт: із 09:00 до 17:00, у пт: із 09:00 до 16:45.

3) Необхідний перелік документів, які потрібні для проведення активації ЛеоКарт спеціалістом: квитанція про сплату за ЛеоКарт; обов’язково транспортна картка, а якщо поповнювали баланс картки – також квитанція про поповнення.

Читайте також: у Львові через хакерську атаку на «Київстар» є проблеми з безготівковою оплатою у громадському транспорті

У Львові оперативно забезпечили продаж загальних карток у 59 пунктах. 

Джерело